2011. május 30., hétfő

Vagány YMC tornacipő... - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Vagány YMC tornacipő... a fotón látható állapotban eladó. Anyaga erős vászonszerű, az orr és sarokrésznél szerntem hasitott bőr rátéttel. Sajna a vásznas rész kicsit piszkoska, bár kimostam de nem igazán jött ki belőle, lehet valami folttisztittóval kellene megpróbálni, bár én nem csutakoltam sokáig. A bal lábas részének az elején kis apró hlányzöldes kicsike pöttyöcskék vannak, valszeg valami festékszerű, de lehet egy alposabb tisztitás ezt is eltünteti. Igazából nem túl feltünő, szerinte igy is nyugodtan viselhető darab....
 
42-es méret. belső talphosszát kb 26, 5 cm-nek mértem, a cipő magassága hátul talprésszel együtt mérve: 11, 5 cm.


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-30 16:37
. Vagány YMC tornacipő... - Jelenlegi ára: 2 000 Ft