2011. június 26., vasárnap

BMW emblémás Hauck Roadster SL babakocsi - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Eladó a képeken látható Hauck Roadster SL babakocsi. 3 kerekű, melyből az első bolygosítható. Mindhárom kerék felfújható. BMW embléma van rávarrva, ilyet tuti nem látsz sehol: -) Én imádtam, könnyen kezelhető.
A háttámlája fokozatosan dönthető, így az első perctől kezdve használható, mózeskosárral kiegészítve. Villámár esetén adok hozzá egy Pierre Cardin mózeskosarat is. Bár az más színű, én ezzel együtt használtam.   Újonnan vettük hozzá, eredeti ára 9. 000 Ft volt. Színe nagyon élénk, nem szívta ki a nap.
A tolórúd magassága állítható, a lábtartó szintén állítható.
Minden kérdésre szívesen válaszolok. Nekem megszakad a szívem érte, de nem tervezünk több gyermeket, ezért válok meg tőle.
Pontos postaktg-et csak csomagolás után tudok mondani, de kb 1. 690 Ft.
Magyar nyelvű használati utasítást küldök mellé.



Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-02 20:56
. BMW emblémás Hauck Roadster SL babakocsi - Jelenlegi ára: 35 000 Ft