2011. december 20., kedd

1 ft ÚJ 17000.-helyett STRASSZOS BOKACSIZMA - Jelenlegi ára: 1 Ft

ÚJNAK ÍRTAM DE  2 ×  HASZNÁLT  !      SZINTE ÚJ!! GYÖNYÖRŰ A KÉPEK ÖNMAGUKÉRT BESZÉLNEK!
MÉG KAPHATÓ A BOLTBAN MOST NÉZTEM MEG , SZEGED LEGJOBB CIPŐBOLTJÁBAN VETTEM!  
16990. - AZ ÁRA   MOST   TÖREDÉKÉÉRT A TIÉD LEHET  !!!!
nem csak szép kényelmes is amit nem lehet minden divatcipőről elmondani!! nagyon jó minőség belül is!!!
GYÖNYÖRŰ FEKETE PLATFORMOS   BOKACSIZMA STRASSZAL DÍSZÍTETT, NAGYON IGÉNYES ÜZLETBEN VÁSÁROLT CIPZÁR HOSSZA 16 CM  
25, 5 A BELSŐ TALP HOSSZ 39-ES 40 ES LÁBRA AJÁNLOM  41RE MÁR BIZTOSAN NEM JÓ.  NEKEM 39 ES A LÁBAM DE EBBŐL 40 ES KELLETT.  
 TALPA NINCS MEGKOPVA,  
A SARKA LAKK  10 CM MAGAS  AZT  EGY ICIPICI HELYEN MEGKARCOLTAM..
A CIPŐ OLYAN MINTHA ÜZLETBEN VÁSÁROLTAD VOLNA TÉNYLEG GYÖNYÖRŰ!!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-15 16:45
. 1 ft ÚJ 17000.-helyett STRASSZOS BOKACSIZMA - Jelenlegi ára: 1 Ft