2011. december 28., szerda

ékszer, gyűrű, fülbevaló, nyaklánc, medál, bizsu.. - Jelenlegi ára: 5 000 Ft


Sok szépséges ékszeremet ajánlom eladásra!
Az ékszerek bizsuk, használtak, de nagyon jó állapotúak! Minden kapocs, lánc és csatt működik rajtuk, van köztük egész régi, de olyan is ami sosem volt rajtam!! A bőröm nem bírja a bizsut, régen jobban, de már nagyon nem, így gondoltam karácsony előtt valakinek ajándéknak (vagy részben saját részre) jól jön majd, ami nekem régen csak áll a fiókban!
a gyűjtemény tartalmaz:
- 1 lila fülbevaló + gyűrű szettet, hibátlan, gyönyőrű, butikból származó új ékszerek
- 1 virág alakú pink fülbevalót, szintén új, butikból
- 2 pár angyalos, bedugós fülbevalót, alig vettem fel
- 6 különböző karika fülbevalót (gyöngyös, fekete, aranyszínű, lemezalakú... )
- 1 különösen gyönyörű, gyöngyös-köves nyakéket
- egy erős rózsaszínű, virágos nyaklánc-fülbevaló szettet, ami romantikus és különleges
- egy fekete, nyakra simuló alkalmi nyakéket - szerintem a legszebb!!
- egy gyöngyös, nyaklánc, fülbevaló, karkötő szettet, ami már kicsit viseltes (a nyakláncról leesett egy gyöngy, de egyébként nem feltűnő)
- 5 különböző hosszú nyakláncot (fémes, fekete, zöld, rózsaszín.. )
+ még 1-2 apróságot, amit a fotó óta tettem hozzá...
Jobban szeretném egyben odaadni valakinek, de akár szét is bonthatom!



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-17 21:30
. ékszer, gyűrű, fülbevaló, nyaklánc, medál, bizsu.. - Jelenlegi ára: 5 000 Ft